Begitu cepat masa berlalu...




Assalamualaikum


 
Dah lama rasanya zu tak kemaskini blog.
 Dah berhabuk rasanya.
 Hari ini zu nak cerita pasal persekolahan tahun 2014 ni.


Pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2014……

Ingat lagi masa mula-mula masuk sekolah menengah dulu. Semuanya kosong. Kena belajar Sejarah dan Geografi yang tak pernah belajar masa sekolah rendah.

Sekarang….

Syukur sangat sebab banyak cikgu-cikgu yang sudi beri tunjuk ajar dekat zu. Alhamdulillah. Tahun ni genap sudah tahun ke5 saya di sekolah menengah.
Tak lama lagi nak periksa… Tapi.. prestasi subjek macam tu jugak. Ohohoho.. tak suka bila berdepan dengan subjek yang sangat mengerunkan. Tambah-tambah subjek Matematik, Prinsip Perakaunan dan Matematik Tambahan.. Aduih…

Pada adik-adik yang  masuk ke alaf baru… jangan risau… ada cikgu akan membantu.. macam akak juga.. ada cikgu tolong ajar. Nak minta tolong akak pun takpe. Akak bebas lepas periksa.. hahaha  (perasan! Belum abis sekolah ada hati nak ajar orang.)


Kata-kata hikmat ada menyebut….

Tidak ada yang mustahil bagi orang-orang yang berani mencuba


Jadi, bagi adik-adik yang baru dalam dunia persekolahan. Jangan mudah putus asa. Ada orang kata, tak kenal maka tak cinta… Jadi berkenalan dulu untuk mewujudkan rasa cinta… hihihi.. Kak Zu bukan suruh adik-adik semua bercintan- cintun tau. Ini sekadar berumpamannya.

Sekian sahaja.. Bye! Semoga bertemu di lain entri  (=



Tiada ulasan:

While You Were Sleeping

Assalamualaikum. Lama tidak menaip di sini. Sebenarnya memang dah lama tak menaip sebarang kerja since kebanyakan assigment buat dalam ...

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini