Jom beli kereta tempatan!

Assalamaualikum
Hari ni zu nak bagi korang harga kereta yang murah2 je. Mana-mana yang tengah cari kereta..pelajar atau pekerja yang nak guna kereta, jom tengok entri cute ni kejap ^^ hehe






So, kalau nak tau lebih2 pm yer.. bye ^^
Assalamaulaikum

p/s- bukan senang nak dapat harga kereta yang owesome!

Perhatian kepada para peserta Giveaway Lepas Exam!

Assalamaulaikum..

Zu ada masukkan syarat baru dalam entri GA di sini

Korang patuhi syarat tu ye.. syarat bertambah mestilah hadiah misteri kita bertambah .. hehehe ok..komebuat syarat baru ya.. ^^

p/s- tak sangka ada teman yg sudi sponser :)

Pekerja kanteen dapat seketul Magnum White Almond secara percuma!

Assalamualaikum Semenjak kerja kanteen ni. Penat dia xleh nak cakap. Cuti bulan 7 ni hanya  4 hari. Alhamdulillah... Tapi masih ada cuti.....

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini