Jumaat, 7 Februari 2014

Pemilihan Pekerjaan

 Assalamualaikum


 

Zura hari ni nak cerita masa cikgu nasihat kami sekelas... katanya..

"Kamu semua dah tahu nak ke mana?"

"Tahu cikgu.." Semua menjawab dengan penuh bersemangat.."

"Lepas SPM kamu nak pergi mana?"

"Entah.." Ada yang menjawab entah dan lain-lain lagi.

Sebenarnya saya pun tak tahu nak ke mana lepas exam ..

Tingkatan 6 atau matriks atau universiti

Kalau boleh saya nak minta bantuan rakan blogger sekalian untuk menasihati saya. Ada peribahasa menyebut, 'kami budak baru belajar, kalau salah tolong tujukkan'

Jadi saya minta tolong sangat-sangat kepada semua untuk memberi pandangan. Kalau mahu memberi saya kaunseling pun apa salahnya.. saya terima dengan hati yang terbuka.. 

pm or inbox me >here

Saya mengambil Ekonomi Asas, Prinsip Perakaunan dan Matematik tambahan. 
Yang lain teras.

Subjek yang paling saya tak boleh nak expert ialah akaun dan matematik tambahan
kena ada banyak KBKK

Masa cikgu buat kelas petang tadi, saya rasa kecil je.. sebab tak reti nak jawab soalan addmath.

Doakan kejayaan saya kawan-kawan ^_^

Tiada ulasan:

Catatan Yang Ditampilkan

Skincare Routine 2022

  Assalamualaikum dan salam raya 2022  Rini zu nak share skincare bagi yang berkulit kombinasi dry dan sensitif Skincare dua kali. pagi dan ...