Jom beli kereta tempatan!

Assalamaualikum
Hari ni zu nak bagi korang harga kereta yang murah2 je. Mana-mana yang tengah cari kereta..pelajar atau pekerja yang nak guna kereta, jom tengok entri cute ni kejap ^^ hehe






So, kalau nak tau lebih2 pm yer.. bye ^^
Assalamaulaikum

p/s- bukan senang nak dapat harga kereta yang owesome!

Tiada ulasan:

While You Were Sleeping

Assalamualaikum. Lama tidak menaip di sini. Sebenarnya memang dah lama tak menaip sebarang kerja since kebanyakan assigment buat dalam ...

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini