Khamis, 22 Jun 2017

Hotel Dengan Harga Yang Berpatutan Di Bukit Tinggi Pahang

Assalamualaikum dan hai hai hai…


Hasil carian imej untuk bukit tinggi bentong


Pernah tak korang merancang nak bercuti di Bukit Tinggi di Bentong Pahang?? Percutian ala-ala Perancis gittu korang…pernah tak?? Mesti pernah kan…setiap orang mesti ada angan-angan..tak kan la tak ada..hehehe…Tapi kan kita nak bercuti ke tempat yang tinggi ni mesti perbelanjaan  or bajet untuk percutian pon lari sikit laaa betul tak??


Tapi korang tak payah risau lahh..dengan adanya Traveloka, korang boleh dapatkan hotel idaman korang pada harga yang sangat berpatutan!!..So! entry kali ni zu nak ceritakan kat korang semua hotel yang menawarkan harga berpatutan yang terdapat di Bukit tinggi Bentong Pahang nih! dimana ia menawarkan harga yang korang sendiri tak akan percaya punya lah! zu pon tak percaya okay..ahhaha!! so teruskan membaca okay!



Apa yang aku tahu la kan, di Bukit Tinggi mempunyai banyak tempat-tempat menarik yang boleh kita lawati seperti perkampungan yang bertemakan Perancis, Perkampungan Jepun, Animal Park, Horse Trails, Botanical Garden dan banyak lagi la u ollsss..bukan tu saja taw..korang pon boleh menikmati angin yang sejuk dari bukit di Bukit tinggi ni serta keindahan alam semula jadi yang memang tak dapat digambarkan dengan kata-kata..hahahah!


Hasil carian imej untuk perkampungan jepun bukit tinggi bentong



Hasil carian imej untuk bukit tinggi bentong



Hasil carian imej untuk animal park bukit tinggi bentong



Hasil carian imej untuk botanical garden bukit tinggi bentong


Okay now zu nak share nama hotel yang korang boleh menginap if korang bercuti ke Bukit tinggi ni iaitu The Waterway Villa. For those yang suka hotel yang berkonsepkan mewah Klassik, korang boleh la menginap di sini okay...nama pon dah grand kan..apatah lagi dalam hotel tuh! Pergh! Cantik sangat korang…and yang penting hotel ni berpatutan okay…Untuk pengetahuan korang, The Watery Villa ni terletak di tengah-tengah hutan tropika yang damai dan tenang di Bukit Tinggi Pahang. For your information la kann, hotel ni berfungsi sebagai salah satu tempat percutian yang hebat di mana kita dapat lari dari kesibukan di Bandar dengan menikmati keindahan alam semula jadi yang terdapat di sekitar Villa ni..


Hasil carian imej untuk waterway villa bukit tinggi bentong



The Waterway Villa


Kalau u olls stay kat sini, zu sure korang akan dapat pengalaman yang paling berharga sebab kat sini korang boleh membuat pelbagai aktiviti rekreasi dan dapat bersiar-siar menghirup udara yang segar di samping menikmati pemandangan yang indah..wahhh!! bestnya u ollss..confirm segala masalah akan hilang macam tuh je!



Hasil carian imej untuk waterway villa bukit tinggi bentong




Terdapat lima pilihan Villa yang boleh korang pilih antaranya ialah Bali Villa yang berkonsepkan ala-ala Bali, Hill Villa yang terletak di pucak bukit yang mempunyai keindahan yang sangat fantastic, Stone Villa yang direka dengan menggunakan bahan alam semula jadi serta villa ini di kelilingi oleh taman dan sungai yang berkonsepkan klasik, Glass Villa yang terletak di tepi bukit serta menawarkan pemandangan yang indah, dan yang akhir sekali ialah Bamboo Villa yang diperbuat daripada buluh dan kayu yang berkualiti dan direka mengikut konsep tradisonal Bali. Setiap villa yang terdapat di sini mempunyai kelebihan dan keunikan yang tersendiri. So korang tak perlu takut, harga yang di tawarkan di sini sangatlah berpatutan dengan apa yang ada di sini..Sure korang akan berpuas hati kalau korang stay di The Watery Villa ni..



Hasil carian imej untuk waterway villa bukit tinggi bentong





Hasil carian imej untuk waterway villa bukit tinggi bentong






Okay sekarang zu nak cerita antara aktiviti yang boleh korang lakukan di sini.. Antaranya ialah berbasikal, memancing, jungle tracking, hill climbing dan melawat ke kebun buah buahan yang terdapat di sekitar villa ni..So for those yang suka aktiviti lasak sini lah tempat yang sesuai untuk korang menginapan sebab banyak aktiviti yang boleh korang buat kat sini..



Korang juga boleh relax di kolam air panas di mana di sini korang akan menikmati air panas semula jadi..wahhh nyaman korangg!! U olls must try taw..jangan tak cubaaa…



Hasil carian imej untuk waterway villa bukit tinggi bentong



Imej yang berkaitan




So inilah serba sedikit yang aku boleh share dengan korang tentang The Watery Villa Bukit Tinggi ni..kalau korang nak tahu lebih lanjut apa yang ada di villa ni korang boleh la survey di website traveloka ye.. So, Kenapa korang still nak buang masa?? Jom la book hotel idaman korang di https://www.traveloka.com/en-my sekarang!



2 ulasan:

Humaira berkata...

BEstnya..sllu lalu je blik kg..x prnh singgh..sodih..hehe

MaisarahSidi berkata...

perkongsian yang menarik ni!

Catatan Yang Ditampilkan

Skincare Routine 2022

  Assalamualaikum dan salam raya 2022  Rini zu nak share skincare bagi yang berkulit kombinasi dry dan sensitif Skincare dua kali. pagi dan ...