Keputusan SPM

Assalamualaikum


tolong klik nuffnang atas tu ^^


Alhamdulillah lega dah tahu result
Walaumacam mana pun result korang tahniah. Sebab korang dah usaha yang terbaik.

Cikgu cakap lepas sekolah, rintangan datang. KIta kena teruskan perjuangan dengan ketabahan.
Result SPM kita ni la yang menentukan masa depan kita..


dup ..dap...dup..dap...

2 jam sebelum dapat check result(zu semak keputusan guna internet.. hehehe)
tak lalu nak buat apa.. makan pun dah tak larat.. "_"

Bila dapat tahu keputusan.. senak perut pulak. Sebab zu dan kemku ke sekolah jam 12 tengah hari.. tunggu abang balik kebun baru kitaorang pergi ambil slip SPM

mesti korang tertunggu-tunggu.

'Na zumyhuna ni nak buat karangan SPM ke apa?'   (>~<)

okey dipendekkan cerita.. zu dapat                                         ... RAHSIA...


^^

Alhamdulillah.. terima kasih kepada  semua yang mendoakan saya. Terutamanya kepada kedua orang tua saya. Kitaorang sayang semua ^^

'Doakan zu dapat sambung belajar dan dapat kerja yang baik untuk tanggung perbelanjaan ibu bapa saya' - Na Zumyhuna


p/s-hadiah GALE zu dah post semalam

10 ulasan:

MiaLovetto ^^ berkata...

Tahniah awak. Its your effort right? Appreciate it k. And hope fr the best for your future. Be a good daughter and the most blessing one. 👍👍

nayfatimah rasyid berkata...

ape-ape pon tahniah ;)

Nurul Shahira berkata...

Tahniah. Dah lepas SPM ni, boleh mula rancang & buat pemilihan nak sambung belajar ke mana. All the best :)

Izzati Amira berkata...

apa2 result pun yg dapat.. Alhamdulillah (:

Intan Safiya Nor Azuairi berkata...

tahniah . walau apa pun result dia ;)

EAT,MAKE,READ berkata...

tq kak MiaLovetto^^
Insyallah kak..

EAT,MAKE,READ berkata...

tq :)

EAT,MAKE,READ berkata...

sama2 kak.. aii.. insyallah tengah rancang ni (:

EAT,MAKE,READ berkata...

tq

EAT,MAKE,READ berkata...

terima kasih akak.. saya punya result biasa2 je ^^

Pekerja kanteen dapat seketul Magnum White Almond secara percuma!

Assalamualaikum Semenjak kerja kanteen ni. Penat dia xleh nak cakap. Cuti bulan 7 ni hanya  4 hari. Alhamdulillah... Tapi masih ada cuti.....

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini