Sabtu, 19 Mac 2016

Bonia New Collection 2016

Assalamualaikum

Wanita sememangnya tak lari daripada mengenakan aksesori.  Terutamanya tudung,rantai,gelang, dan beg tangan. Dengan beg tangan yang tampak eksklusif, menarik, dan cantik keyakinan wanita akan meningkat. Jadi senyuman mereka akan terserlah….. 

=)     =)     =)

Ok… ok …pelik pulak  ><  Hari ni zu akan kongsikan tentang sebuah beg tangan berjenama antarabangsa. Iaitu…………..

BONIA!!!











Mesti ramai yang menjangka bahawa Bonia merupakan jenama beg tangan yang berasal dari luar negara. Namun, fakta yang sebenar mengenai jenama hebat ini adalah Ia merupakan sebuah jenama tempatan (Malaysia) yang telah ditubuhkan sejak tahun 1974 lagi. Sehingga hari ini, Bonia dikenali sebagai sebuah jenama beg tangan yang standing dengan jenama beg tangan antarabangsa yang lain.


Jom support barangan buatan Malaysia ...!


Mempunyai lebih daripada 70 buah butik di seluruh Asia, Bonia amat komited menghasilkan koleksi beg tangan wanita yang amat berkualiti dan trendi. Bukan sahaja beg tangan wanita, Bonia turut membawakan aneka pilihan barangan kulit yang lain kepada para penggemar setia. Oleh kerana itu, anda juga kini berpeluang menemui koleksi beg tangan Bonia New Collection di portal online seperti ZALORA Malaysia.











Untuk tahun 2016 ini, Bonia membawakan aneka pilihan koleksi sling bag yang sesuai digayakan oleh golongan muda khususnya remaja. Ini menunjukkan bahawa Bonia bukanlah jenama yang hanya boleh digayakan oleh mereka yang berusia sahaja. Cer bayangkan diri anda memakai beg BONIA, mesti awesome kan?? Bukan sahaja bergaya, tapi amat mudah dibawa ke mana-mana.









Dan seperti tahun-tahun sebelumnya, Bonia juga menawarkan aneka koleksi beg tangan seperti tote bag dan shoulder bag yang boleh anda temui dalam pilihan warna yang lebih ceria. Bukan itu sahaja, koleksi beg tangan Bonia terkini ini juga ditawarkan dalam aneka pilihan rekaan yang fresh. Tunggu apa lagi? Miliki koleksi beg  tangan Bonia anda hari ini juga di ZALORA Malaysia!


p/s – Bonia juga menawarkan tali pinggang yang eksklusif buat lelaki



Jom ke ZALORA untuk mendapatkan pelbagai pakaian dan aksesori yang menarik.
Pakaian lelaki dan juga wanita.






Love =) NZ





2 ulasan:

Mohd Noor Shawal berkata...

wahhh nak try usha tali pinggang bonia lelaki lah nanti.. tq kak.. ^^

singgah + follow sini.. ^^

jemput join segmen shawal.. :)

http://www.mohdnoorshawals.com/2016/03/SegmenBlogwalkingBloglist3.html

EAT,MAKE,READ berkata...

in sya allah. skrg busy dik.

Catatan Yang Ditampilkan

Skincare Routine 2022

  Assalamualaikum dan salam raya 2022  Rini zu nak share skincare bagi yang berkulit kombinasi dry dan sensitif Skincare dua kali. pagi dan ...