Tolong saya gunakan baucer ini...

Assalamualaikum

 Hasil carian imej untuk Virgin Coconut Oil Treenea Capsule

Al kisah nya, aku ada dapat baucer ZALORA.
Malangnya, taktau nak guna n tebus

Oleh itu, kepada kawan2 blogger sekalian, macam mana ya nak gunakan baucer tu.

Dan lagi satu, kat mana ya nak beli vitamin VCO macam gambar kat atas tu. Dulu pernah makan badan okey je. Bertenaga.

 Hasil carian imej

Terima kasih yang membantu....

1 ulasan:

Eyqa Zq berkata...

Rasanya baucer tu bleh tebus time da buat pembayaran nnt kat zalora. :D tp kena baca lu terma dan syarat apa items yg bleh apa yg tak.

Pekerja kanteen dapat seketul Magnum White Almond secara percuma!

Assalamualaikum Semenjak kerja kanteen ni. Penat dia xleh nak cakap. Cuti bulan 7 ni hanya  4 hari. Alhamdulillah... Tapi masih ada cuti.....

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini