Tolong saya gunakan baucer ini...

Assalamualaikum

 Hasil carian imej untuk Virgin Coconut Oil Treenea Capsule

Al kisah nya, aku ada dapat baucer ZALORA.
Malangnya, taktau nak guna n tebus

Oleh itu, kepada kawan2 blogger sekalian, macam mana ya nak gunakan baucer tu.

Dan lagi satu, kat mana ya nak beli vitamin VCO macam gambar kat atas tu. Dulu pernah makan badan okey je. Bertenaga.

 Hasil carian imej

Terima kasih yang membantu....

1 ulasan:

Eyqa Zq berkata...

Rasanya baucer tu bleh tebus time da buat pembayaran nnt kat zalora. :D tp kena baca lu terma dan syarat apa items yg bleh apa yg tak.

Hotel Dengan Harga Yang Berpatutan Di Bukit Tinggi Pahang

Assalamualaikum dan hai hai hai… Pernah tak korang merancang nak bercuti di Bukit Tinggi di Bentong Pahang?? Percutian ala-ala...

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini