Cara download PDF senarai bidang UPU 2017


Assalamaulaikum semua



Hari ini zu nak ajar korang download pdf bidang yang terdapat di portal UPU.



Ok, mula-mula pergi ke






Akan muncul benda ini, tekan maklumat korang.



 




Jadi macam ini...









Scroll sampai bawah.




















Tekan butang Papar Keseluruhan & Cetak





Akan muncul satu pop-up macam ni






Scroll lagi ke bawah. Tekan cetak.





Akan muncul ini. Tekan button Save.





Satu pop-up ‘Save As’ akan muncul.






Pilih lah mana tempat nak letak PDF tu. Bagi nama lah. Senang nak cari nanti kos yang kita minta tu bidang apa.







Download lah semua bidang bagi memudahkan kita nanti.





Semoga bermanfaat.





1 ulasan:

TOMODACHI berkata...

Oo. Mcm tu rupanya. Sy x thu pun psl ni😅😅

While You Were Sleeping

Assalamualaikum. Lama tidak menaip di sini. Sebenarnya memang dah lama tak menaip sebarang kerja since kebanyakan assigment buat dalam ...

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini