Kisah UPU 2017

Assalamualaikum

Pada tanggal 6/2/2017, pembelian no. pin UPU telah dibuka











Ada 3 cara:

1. Beli di kuanter
2. Beli di mesin BSN
3. Beli di atas talian (mybsn)



Pagi tadi, lebih kurang jam 4 pagi, zu isi. Kemain dah UPU. Comel aje. 


Tapi tu lah. Dalam seminit dia log out secara automatik sekiranya kita tak usik apa-apa kat akaun permohonan UPU kita.




Doakan zu dapat pilih kos yang terbaik dan dapat sambung ke peringkat ijazah. Semoga korang berjaya juga!



p/s- zu ada group wasep untuk Sembang Sampai Muntah. Bincang tentang semua- upu, hobi, masak. Apa-apa ajelah benda nak sembang sembang.


Tiada ulasan:

Pekerja kanteen dapat seketul Magnum White Almond secara percuma!

Assalamualaikum Semenjak kerja kanteen ni. Penat dia xleh nak cakap. Cuti bulan 7 ni hanya  4 hari. Alhamdulillah... Tapi masih ada cuti.....

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini