26/5 is my mother birthday

Assalamualaikum


Talak bukan sesuatu yg baru.. tadi je baru aku belajar dlm kelas. ok la... belajar tentang rujuk, kahwin dan banyak lagi hukum hakam yg aku bljr tadi. Sesi soal jawab ustaz kebiasaannya panjang tetapi, kali xde la pnjg sgt. ZI pun xde mende nak tnya, tak keluar idea..

fuh.. okey la speechless jap.. ok ok.. 
coklat cadbury dikatakan haram tapi, kita semua pernah merasakan?  ok hampir kiamat nanti menda halal haram dah xde bezanya so,ZI nak nasihatkan korang agar berhati-hati la pilih makanan ni. 

Yg ada kod E014 ni dan yg depannya E... Semua tu jgn makan!!! Ustazah ada cerita yg mknan yg ada tanda tu x halal dan bermungkinan ada 
DNA BABI. Better mkn makanan yg mak masak kat rumah conferm xde benda semacam :P tu...lupa pulak nak story mory,,, today is...

MY MOTHER BIRTHDAY... (26/5/2014) selamat hari lahir mama. moga dilanjutkan usia, dimurahkan rezeki dan sihat selalu.. 

p/s: cerita pendek Sunshine akan disambung minta komen ye.

Tiada ulasan:

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com