30/4 Hari Anugerah Kami ^^


Assalamualaikum


(Comel? Terima kasih… orang yang tangkap gambar ni memang cun.)

Gambar di atas ni semasa para pelajar membuat persembahan pada>> rujuk gambar
  Okey la. Lagu mula2 macam ni..

Adik-adik dibangku pelajareee…
Menuntut ilmu jange mudeh jemuuu…..

Lagu dikir barat ni berentak perlahan. Tapi, ok le sebab sesuai dengan usia mereka yang kebanyakannya pelajar tingkatan satu.kikiki.. comel!

Sejak hari anugerah, ramai pelajar tingkatan satu add kita. Macam bintang popular la pula.. Sewaktu kawad kaki pula, ramai ahli kadet upload gambar di facebook. Status lepas kawad, hanya berkaitan keputusan pertandingan dan gambar diorang yang berbelang-belang. Budak hot pun ikut sama.

Beberapa hari lepas ada Mak Cik ni cakap dengan kita,  sekarang ni mesti  takde jejaka yang nak pinang korang. Hihihi yup. Memang muka kita tak lawa lepas kawad. Kita ni biasa je.

Tiada ulasan:

Hotel Dengan Harga Yang Berpatutan Di Bukit Tinggi Pahang

Assalamualaikum dan hai hai hai… Pernah tak korang merancang nak bercuti di Bukit Tinggi di Bentong Pahang?? Percutian ala-ala...

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini