Sabtu, 2 Ogos 2014

Selamat Hari Raya 2014

Assalamualaikum

tak sangka hari ini adalah raya yang ke enam. So, saya nak minta maaf dekat semua blogger andai saya ada menulis sesuatu yang kurang baik di blog ini.

Perhatian kepada peserta segmen syawal 0-0... zu nak mohon maaf sangat-sangat sebab tak boleh nak sediakan hadiah, kepada peserta yang tekan iklan tu.. thank you. Moga murah rezeki kome.

Kepada blogger yang ada bagi kad raya... terima kasih jugak.. comel kad raya akak..

Me.. zu ... akan kurang aktif di blog so, jika saya menang GA or Segmen.. saya minta sangat sponser dan penganjur faham dengan keadaan saya.

Atas sebab-sebab tertentu blog ini akan senyap seketika tanpa dinyahaktifkan.

Terima kasih kepada pembaca yang sudi meneroka blog ini.

Thanks kepada saudara mara dan kaum keluarga yang bagi duit raya. Pagi-pagi lagi kak kembo kpop zu bagi sampul duit raya kpop.. thanks ky&kc. kikikiki..

Jangan makan lemang dan ketupat lebih-lebih. Rendang pun sama. Makan jika lapar. hehehe.. k.. Assalamualaikum semua!

Tiada ulasan:

Catatan Yang Ditampilkan

Skincare Routine 2022

  Assalamualaikum dan salam raya 2022  Rini zu nak share skincare bagi yang berkulit kombinasi dry dan sensitif Skincare dua kali. pagi dan ...