Khamis, 12 Mac 2015

Kawan 97’ TESCO yang sporting!


Assalamualaikum ^^


Hehehee..zu tak bagitau pun lokasi tempat zu kerja.. tapi, dah bocor rahsia ni..

Ok ok. Zu kerja di TESCO,Manjung. Kadang-kadang zu turun padang tolong jia di AEON,Seri Manjung.

Zu bukan kerja di bawah pengurusan TESCO, tapi zu kerja di bahagian luar supermarket TESCO, di kedai-kedai (BR)

Pengalaman kerja memang superb. Dapat banyak kawan sebaya. Alin(kiosk Frozen), Wani(kiosk butik Qaseh), Aqila(kiosk butik Qaseh), Diana(sepupu jia), Iskandar(kiosk jual brg2 islamik), Shila(kiosk butik Qaseh), Mira(kiosk butik Qaseh), Fatin(hot n roll), Tika(kawan jia)


Semuanya baik-baik belaka. Peramah dan yang paling penting, diorang happening sampai aku naik pening....hahaha..


Zu duduk di kedai.  Yang lain duduk kiosk. Zu gan diorang tak rapat sangat. Hubungan kami biasa-biasa. Sekadar kawan bergurau senda.

Warkah daripda Shila sebelum diberhenti

SHILA, dan ISKANDAR zu kenal sebelum dapat result SPM. Diorang punya result pun okey.

Masa hari keluar Keputusan SPM tu kitaorang call kawan-kawan. Kemku ada kawan sebaya kitaorang yang bersekolah di sm Sains dia  tak kerja di TESCO , tapi dia selalu datang jenguk kemku.

Si Kandoo ni memang komfemkomfem orang tanya tak jawab. Buat  abih top up je call. Result  Shila ok ok je.


ISKANDAR ada kata sebelum dapat keputusan,

‘Aku tak kira lepas dapat result, keputusan aku ok ke tak, aku tak nak bagi tahu sesiapa selama seminggu . Aku nak bagitau kakak aku je. Mak ayah aku pun aku tak nak bagi tau. Malu kot...’
Lepas tu, biasa la orang lelaki, janji tinggal janji, esoknya kitaorang datang TESCO jumpa dia. Dia pun bagitau result dia. Ok la tu dapat 5A.


p/s- Kepada kawan-kawan TESCO  yang baca entri ni, kome adalah kawan yang baik.

2 ulasan:

Nurul Shahira berkata...

Tak bagitau, tapi dah bocor rahsia, acaner tu? Hehehe :D

EAT,MAKE,READ berkata...

heheh.. ^^

Catatan Yang Ditampilkan

Skincare Routine 2022

  Assalamualaikum dan salam raya 2022  Rini zu nak share skincare bagi yang berkulit kombinasi dry dan sensitif Skincare dua kali. pagi dan ...