# Pelangan Tetap 4



Assalamualaikum..

sehari menyepi tanpa blog. Okey.. i coming bebey!

Hasil carian imej untuk lego


Kali ni zu nak ceritakan tentang pelanggan tetap yang kerap kali zu ketemu pada hari minggu. Dia ni selalu datang dengan anak lelaki dia yang berusia kira-kira 4 tahun. Dia biasanya meletakkan anaknya di dalam troli dan dia sering membelikan anaknya lego.

' Ambil satu je.' mak dia bagi arahan. Zu rasa best je sebab mak dia ni tegas dan insyallah bila didik dengan displin anaknya akan menjadi seorang yang beradab.

Si anak dia ni memilih lego kemain lama. Orang minat lego biasa la...sekejap..

'lego ni dah ada.. yang ni pulak ada dah...'... huhuhu sabar je la.


Suatu hari tu dia datang lagi, mak dia kali ni zu rasa cantik daripada hari tu sebab di pakai shawl encurve berwarna jingga. cun lah..

Zu tertanya-tanya juga selama ni.

'mana laki dia.' Dalam hati ni positif je la .... kerja kot..

Then zu tanya la dia. Takut fikir yang  buruk-buruk zu tanya jugak.

'Ayah dia mana kak?'

'Takde..'

'ouh..' dah cerai kot..

#Pelanggan Tetap4

 inilah kisah pelanggan tetap ke-4 iaitu single mummy. Jom kita dokan dia supaya dapat cari ayah baru untuk anak dia.. ^^


Salam sayang, Na Zumyhuna

Tiada ulasan:

While You Were Sleeping

Assalamualaikum. Lama tidak menaip di sini. Sebenarnya memang dah lama tak menaip sebarang kerja since kebanyakan assigment buat dalam ...

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini