DENGAN SIAPA SAYA WAJIB BERHIJAB DAN HARAM BERSALAM

Assalamaulaikum

sharing is caring..
checkitout.. siapa yang kita haram bersalam dan kita patut tak dedahkan aurat

Raya dah dekat jangan sebab kita nak duit raya kita main redah je salam org.. 
maaf kalo zu melebih pulak.. jangan marah a...

maaf 0-0  ^^



Dulu.. beberapa bulan yang lepas zu ada tanya ustaz.. boleh ke idak dedahkan aurat dekat abg ipar and my ustaz expalain yang kita tak leh nak dedah dekat dia sebab dia takde ikatan dgn kita.. so, bagi kome yg bergelar perempuan dan ada abg ipar.. pakai tudung kalau dia ada... dia tak dapat dosa renung kita dan kita juga tak bagi orang tengok aurat kita..

ingat.. aurat kita maruah diri kita...

Wassalam.. kbye selamat bertarawikh

1 ulasan:

nurul hidayah berkata...

good sharing dear .. Betul tu , ramai jugak yg ambil lewa ja benda-2 mcm ni , dengan ipar yg berlainan jantina dgn kita pun , kita kena jaga aurat kan . Aurat tak semestinya bila kita melangkah keluar daripada rumah .. ;D

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com