Aku Bukan Wanita Sempurna

Assalamualaikum

Zu nak minta maaf kat kau orang kalau zu ada buat salah.
Bukannya apa zu minta dan mohon sangat agar kome tak rasa terpaksa datang ke blog yang kecil ini.

Bukan niat zu nak bersedih ke apa tapi, dalam dunia ni xde seorg pun yg lari dari melakukan kesilapan.Tadi tengok status earning 8Share. Pasal korang punya hati yg baik la earning kita ok. 

Thanks tau kau orang. Zu minta apa yg korang tekan tu ikhlas. Tolong org banyak faedahnya. Kalau mengata org buruk padahnya. Zu maafkan semua yg baik dkt zu, tambah2 yg ckp belakang2.
Korang nak tau tak? kalo kita mengata org, bermakna kita dah bagi pahala dekat org yg kita kata. Lagi satu, Allah tak ampunkan salah org yg buat silap dgn org lain kecuali insan yg teraniaya itu sendiri memaafkan.
Elok jangan berdendam. Maafkan je salah org yg dok kata kita tu. Xde la hati rasa terseksa. Betul tak?

Zu nak pantun sikit. (Credit to guru cemerlang BM kat sekolah ^^)

Selamat petang selamat pagi,
Lain kali jumpa lagi.
                                        Bye2. Assalamaualikum

p/s- Nak derma? Sila tekan abg handsome di sidebar. Tq 

Tiada ulasan:

Pekerja kanteen dapat seketul Magnum White Almond secara percuma!

Assalamualaikum Semenjak kerja kanteen ni. Penat dia xleh nak cakap. Cuti bulan 7 ni hanya  4 hari. Alhamdulillah... Tapi masih ada cuti.....

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini