Segmen Doddle Mini Scarf by Zurnie Irmani

Assalamualaikum


http://3.bp.blogspot.com/-tWtqgw6HZ8o/U5jWHvb-lWI/AAAAAAAAAcE/Af0UlE7Hxfo/s1600/Banner1.jpg


Dah lama tak buat segmen. Yang hari tu bukan ke kau dah buat? Ah memang la ZI dah buat, kali ni ZI nak bagi kome doddle. Doddle ni takde la cantik sangat tapi memandangkan ZI nak bagi kome terima je la. Okey asyik potpetpot pet, tak habis pula dengan syarat2nya. Bismillahirahmanirrahim...

Syarat:
1 Follow blog Zumyhuna, Zurnie Irmani  (Sertai tapak ini)
2 Tekan iklan> 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Patuhi Syarat di atas, seterusnya...
1 Buat entri bertajuk ‘Segmen  Doddle Mini Scarf by Zurnie Irmani’
2 Letakkan banner di atas 
3 Letakkan dibahagian komen dientri ini,
No. warna doddle: 1/2/3/4
Nama pada doddle (max-5huruf):
Url penyertaan segmen:

Syarat penyertaan: Harus melebihi 30 orang
Sudah Tamat ~ ^^

P/S...
>>Bilangan pemenang akan berubah mengikut keadaan. Sudi-sudi la sertai :)
>>Maaf sekiranya syarat yang ZI letak membebankan kau orang. Jangan tipu tekan iklan. Allah nampak apa yang kome buat.
>>Doddle yang ZI bagi kali ini bertemakan warna-warna lembut. Akan menyusul doddle mini scarf yang berwarna GARANG ... huhuhu macam best je? Nantikan ^^

8 ulasan:

Misya (Aimi Syahirah) berkata...

http://www.aimisyahirah.com/2014/06/segmen-doddle-mini-scarf-by-zurnie.html

Nur Syuhaidah berkata...

Aw, goodluck :D

sis ekinnuar berkata...

saya joinnnn :D

No. warna doddle: 3
Nama pada doddle (max-5huruf):ekin
Url penyertaan segmen: http://nurulasyikinmohdanuar.blogspot.com/2014/06/segmen-doddle-mini-scarf-by-zurnie.html

Syahidah Fadilah berkata...

sy join :)

http://eatmakeread.blogspot.com/2014/06/segmen-doddle-mini-scarf-by-zurnie.html

azman Arsad berkata...

saya join
warna no 4
nama: i-syah
http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2014/06/segmen-doddle-mini-scarf-by-zurnie.html

suzzi junior berkata...

suzy join :)
http://namakusuzy.blogspot.com/2014/06/segmen-doddle-mini-scarf-by-zurnie.html

No Doodle : 4
Nama pada doodle : suzzi

Karimah Zulkafali berkata...

No. warna doddle: 3
Nama pada doddle (max-5huruf): Imah
Url penyertaan segmen: http://theonlygirl98.blogspot.com/2014/06/segmen-doddle-mini-scarf-by-zurnie.html

mohd fitri berkata...

warna no:2
nama:SZana

http://kakijoincontest.blogspot.com/2014/06/segmen-doddle-mini-scarf-by-zurnie.html

While You Were Sleeping

Assalamualaikum. Lama tidak menaip di sini. Sebenarnya memang dah lama tak menaip sebarang kerja since kebanyakan assigment buat dalam ...

Contact Me/ review

eatmakeread@yahoo.com

Cari Blog Ini